ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Monday, 14 March 2011

aktiviti hujung minggu :)



assalamualaikum :)

aku balik alor star makan kenduri.. 4 kenduri aku p.. memang ley membesar dengan jayanya kalau suma tempat kenduri aku kedarah sama banyak.. memikirkan tentang saiz baju yang kecik2, dan risiko nak kena kata dengan encik zakwan.. aku makan cket ja.. tapi suma umah kenduri aku p..

aku balik jumaat malam.. sampai kat shahab macam besa, encik zakwan yang amek.. mengedix 2 3 minit baru balik rumah.. sampai umah dah gelap.. pagar pon da tutup.. pesan kat
encik zakwan sroh tgu smpai masok lam umah, dia x tgu.. sdey.. sob sob sob :(..

encik zakwan silau.. hahaha

jerawat yang sukahati nak nek kat mana2 dia suka..


hari sabtu ada 3 kenduri.. dekat batu 2 n umah sepupu kepada sepupu aku, aku p ngan mak aku.. 1 g kenduri kat umah encik zakwan.. bukan dia yang kawen yea.. paksu dia yang kawen.. aku p ngan adk aku.. sampai pon lewat dah padahal x jauh pon.. mak encik zakwan bg bunga telur banyak.. thanx makcik :)

gambar jadi gelap.. haha.. cian dia..

dekat umah sepupu kepada sepupu aku :)

mak encik zakwan.. peace makcik :)

.........

muka aku nampak berminyak.. hakikatnya x pon tau..

hari ahad sebelum balik ipoh pon pegi kenduri jugak.. dekat ja dengan umah aku.. p dengan adk aku jugak.. sapa sroh dia jadi adik aku, kena la teman aku.. hahaha..


p/s : gambar2 di atas kebanyakan di senep oleh adik aku izzati :)

1 comment:

Eqmal said...

kenduri sakan ye,,hehe

:)