ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Saturday, 26 March 2011

buat yang nak sambung study, sila pilih tempat laen..

assalmualaikum :)

hari minggu lagi.. x balik pon minggu ni..malas.. nanti lepas final baru nak balik cadangnya..tapi x tau lagi la kan.. sebab aku jenis sukati bila2 rasa nak balik aku balik.. huhu..

ekceli minggu depan study week.. menjadi kebiasaan bagi pelajar berwawasan macam aku ni, tiap2 sem study week wajiblah balik.. tapi kali ni x ley balik sebab ada exhibition minggu depan untuk mqa.. kadang2 rasa macam nak mencarut laju2.. kolej iklan gah gila tapi mqa xda.. tapi main campus ada pulak.. pehal kan..x boley ke kalau dah main campus ada, bagi kat branch laen pon ada mqa.. haish.. x paham betol la.. dulu aku mintak nak masok kat cheras x bagi.. 'adik masok la kat ipoh..ci2 baru buat.. kolej cantik, hostel cantik..bas disediakan..bla bla bla' tapi bila dah masok.. hampeh!

mujur la kalau benti kena bayar balik.. kalau x dah lama aku benti.. hmm!! macam selalu aku kata.. sesapa rasa nak masok tempat ni.. X PAYAH!!

babai~

1 comment:

:)