ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Wednesday, 6 April 2011

apakah ini? penyakit kulit ka? serius ka?


assalamualaikum :)

aku rasa macam ceket moral down minggu ni.. haish! nak kata tension study 2 macam x mungkin ja kan.. tapi x tau la.. huhu..

berbalik pada kisah purse aku hilang 2, alhamdulilah dah dapat balik.. ada orang jumpa n bagi dekat huda.. kebetulan lah sebab aku serumah dengan dia.. dia yang amek.. buat kakak 2, terima kasih!

2 3 hari ni aku memang rasa gatai gila bila malam malam.. menggaru 2 x payah cerita la, sampai pedih pedih.. bila bangun pagi nak mandi pon pedih kena air.. sob sob..

pagi tadi usha usha ada benda ni.. apakah??


cik doktor cik misi, benda apa ni.. gatai sangat sangat!!

3 comments:

aNiss :):) said...

kat bahagian mane nie? em, pergi jumpa doctor cepat cket okay.. take care dear~

kAmi dAn mEreKa!! said...

jerawat kot.=)

noraini azhari said...

aniss : kat kaki.. nanti balik la cadangnya nak pegi jumpa doktor..

thanx :)

kami dan mereka : huhu.. mukan mukan.. sob sob :(

:)