ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Monday, 4 April 2011

malang betul.. purse jatuh dan tidak dijumpai

assalamualaikum :)

hai hai.. mood x senang hari ni.. sedey! dari pagi tadi lagi.. huhu..

buat yang x tau hari ni aku da start final exam.. pagi pagi dah pegi kolej tapi nak masok tadi asa nak maki laju laju sebab kena tahan.. sebab aku x pakai COLLAR PIN..benda kecik ja pon tapi nak tarik aku nya id.. wade?? macam babi kan.. dah la nak masok exam.. mujur boley ja wat exam tadi walupon x da id.. haish!!

selesai benda 2 tadi balik p kedai beli makan.. happy la kan sebab boley isi perut dengan macam macam.. tapi bila dah sampai hostel 2 x best..

turun dari moto amek segala benda dalam raga.. tapi 1 benda x da.. PURSE aku.. jatuh weyy!! ok mesti ramai nak salahkan aku balik kan sebab cuai benda macam 2 letak dalam raga.. tapi bukan letak dia saja.. letak macam2.. siap lindung2 lagi tau x bagi orang nampak ada purse.. huhu.. dah jalan balik x jumpa.. siap pegi tanya makcik kedai makan 2 lagi.. tetap xda.. :(

balik umah, x buka tudung apa terus kol mak.. apa lagi, teriak la weyh!!! waaaaa T___T.. dalam 2 memang x da banyak dwet tapi IC, LESEN, KAD ATM 2 n gambar encik zakwan.. huwaaaa...mak ayah n encik zakwan soroh pegi wat report..

aku nak pegi balai.. nak report..

babai~

1 comment:

ada mokhtar said...

lor kesiannye... sabor jelah, benda dah nak jadi kan..

:)