ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Saturday, 2 April 2011

ratu the movie dan baby w995 saya


assalamualaikum :)

hai.. mood tengah happy sebab tadi mak kol cakap dah g amek w995 aku dekat kedai.. dah elok dah tepon 2.. yeay! thanx mak.. dan la ni di gunakan oleh adik aku sebab tepon dia dah mereng.. kalau ikot hari memang x nak bagi tapi kesian pulak.. nanti x boley sms dengan awek awek dia pulak.. heh!

aku rasa lama sangat dah aku dok sini.. x sabar sabar nak balik umah.. tadi dah amek tiket balik.. memang bajet elok elok habeh paper exam last nak cau balik.. hoyehh!!

oh ya, dalam sibuk sibuk dok menelaah.. sempat jugak tengok movie yang latest ni.. RATU THE MOVIE..


not bad tapi dia nya pelakon x lawa.. dah 2 jalan cita 2 macam x logik.. aku n ifa tengok x habeh2 nak komplen ja.. x caya sila tengok sendiri.. bab nak review ni aku x reti.. so kalau korang nak tau sila tengok sendiri kat youtube k..

No comments:

:)