ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Thursday, 5 May 2011

mood x menentu.. pms? mungkin


Assalamualaikum 

Entry ni agak merapu dan melalut dan sapa sapa mental x kuat x yah baca.. satg muntah hijau lak.. huhu..

Dua tiga hari ni kerap gaduh gaduh dengan encik zakwan, orang ley kata gaduh manja tapi bukan manja dah ni.. tahap dah membunuh ni.. kalau hati x kuat memang asa nak tetak tangan sendiri.. ekceli bukan ada sebab yang besar pon tapi ntah la.. nak cakap pon x tau.. encik zakwan sorang ja yang tau..

Encik zakwan, siyesly saya x da orang laen pon.. memang ada awak sorang ja kan.. hari 2 awak cakap awak bagi saya 2 hari cari yang baru tapi x mungkin lah saya buat sebab saya sayang gila gila dekat awak.. saya cakap nanti saya letak gambar besar besar dekat blog.. tapi awak jangan riso kan benda 2.. insyallah saya kuat lagi 


Oh ya,saya mintak maaf banyak banyak sebab melawan cakap awak.. saya tau awak x suka tapi saya geram.. sebab 2 la.. sorry k..


tyme kenduri ifa tunang.. haishh, bila la aku pulak.. huhu

No comments:

:)