ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Sunday, 15 May 2011

selamat hari guru CIKGU



assalamualaikum :)

hari guru.. dah 2 taun dah x sambut hari guru sejak lepas spm dulu.. taun ni taun ke3.. rindu cikgu2 sekolah.. ye lah kan membesar pulak kat ci2.. oh ya aku dulu dak asrama memang membesar dekat sekolah la.. dari umo 5 taun sampai la ni belajar cikgu yang ajar cuma panggilan 2 dah laen la.. dulu tadika panggil cikgu tadika, sekolah panggil cikgu sekolah, kolej panggil lecturer..

terima kasih kepada cikgu cikgu yang dah ajar saya sampai pandai macam ni.. pandai ? =.='.. ok kalau x pandai salah sendiri x yah mengada nak salahkan cikgu pulak.. dah namanya pemalas macam mana nak pandai kan.. dan nak minta maaf jugak buat cikgu cikgu yang pneah rasa x puas hati , marah dan dendam kepada pelajar bernama NORAINI BINTI AZHARI.. bukan jahat cuma nakal.. :P



1998-2001

SK KEBUN PINANG (cari logo x jumpa)
2002-2003

2004-2007

2008

5/2009-5/2012

SELAMAT HARI GURU ~


No comments:

:)