ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Monday, 9 May 2011

selamat hari ibu MAK.. i love u

assalamualaikum :)

kemaren hari ibu tapi harini baru gedix nak menaip ni.. hehe..

"mak!! selamat hari ibu.. :)" .. terima kasih sebab melahirkan dan membesarkan aini smpai besar macam ni.. sorry aini ucap lambat tahun ni.. tahun lepas dan sebelum nya awal ceket kan.. bukan sengaja tau nak ucap lambat lambat.. nak karang ayat bagi sedap nak cakap kan..

n to "mak encik encik zakwan, selamat hari ibu makcik :)".. kejam kan anak makcik 2 x ucap pon kan.. anak makcik 2 kan pelupa ceket.. hihihi

tadi dah masuk malam baru aku kol kedua dua orang wanita itu.. nak kol awal lagi tapi x tau la kenapa waktu 2 baru tergerak nak ucap kan.. first tadi kol mak aku dulu.. cakap serba ceket then aku triak.. T___T .. bukan yang ceket ceket tapi yang jenis meleleh air mata kuar hingus segala.. aku x pasti lak sebab pa.. lepas letak agak dah ok kol mak encik zakwan lak.. 2 pon aku triak gak.. sob sob.. haish, memalukan.. x dan nak sembang lama lama sebab x da idea+ nak cover sora triak.. hehehe

ok lah.. to all mummy yang singgah blog ni.. SELAMAT HARI IBU :)

No comments:

:)