ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Monday, 27 June 2011

hospital #2

assalamualaikum :)

hai hai.. nak sambung pasai entry semalam.. sapa x baca p baca yang 2 dulu.. huhu..

tadi pagi pagi siap awal then pegi amek encik zakwan terus ke spital.. konon2 nak p awal tapi aku yang lambat siap.. huhu.. sampai ja umah encik zakwan tadi dia dah buat muka sebab kena tunggu lama..

sampai spital pegi kat pendaftaran depa x tima sebab xda tarikh appoinment pon.. ceh, org kat tempat 2 x tulis.. pegi tanya boley pulak buat x besalah.. haish! geram gila.. lepas wat ayat sedey mujur la ley jugak.. lama tunggu baru kena panggil dengan doktor.. kira2 dekat 3 jam gak la dok saja.. nama pon spital kerajaan kan..

masok jumpa doktor, bagi surat rujukan dengan x-ray.. boley dia cakap dia x tau kaki aku kena pa.. kena tunggu lagi dia p panggil doktor atas pada dia.. aku dah mula cuak, alien sangat ke aku ni.. sakit pon doktor x tau.. waaa:( .. lepas doktor 2 mai, dia belek2 x-ray dia cakap kena OPERATE.. takut weyh, walupon aku tau memang kena operate sebab nak bg elok.. tapi aku takut.. dia bagi aku tarikh appointment laen sroh p kalau nak operate.. sob!

oh ya, doktor 2 cakap aku kena SYNOSTOSIS..



muka cuak waktu otw.. :P


next appointment..sory malas rotate


entry ni akan da sambungan kalau aku p appointment seterusnya..

babai~

5 comments:

iPai said...

penyakit ape tuh?

HAFIZAL said...

sabo je lah

HAFIZAL said...

terbaik

noraini azhari said...

synostosis.. huhu

amny said...

Sabar je la ep..heheh

:)