ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Monday, 29 August 2011

28 ramadhan.. 1 more day 2 go


assalamualaikum :)

hai hai.. x sangka weyh nak raya dah.. tinggal lagi sehari ja.. shoping brg raya sakan.. dwet kuar laju gila macam dgn air paip.. huh.. orang ckp x pa setaun sekali tapi pada jugak la..

barang aku macam suma da lengkap.. baju tdg kasot suma dah setel.. encik zakwan pon da setel tadi.. wlupon baju melayu dia x bapa nak sama dengan baju kurung aku tapi amek jugak.. 2 ja yg ada lagipon da x banyak pilihan..

tadi shopink kat a.s mall pas2 p pekan rabu lah.. a.s mall macam ada bg brg free.. bapaklah ramai orang.. nak bayar beratur punya panjang.. aku cuma sambar tshirt besa selai.. encik zakwan pon selai.. jadi lah kan.. huhu.. kasot pon beli kat ci2.. kat vern's.. banyak pilihan tapi x style.. dah 2 pulak yg aku bekanan x da saiz.. macam gamp kan.. sob!

malam esok nak p cari henbeg.. nak isi dwet raya..


encik zakwan botak.. haha


babai~




No comments:

:)