ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Wednesday, 10 August 2011

doktor tapi bengap.. boley tera 2..

assalamualaikum :)

hai hai.. aku baru balik dr spital.. ramai gila orang sakit rini.. huhu.. aku p awal pon lambat jugak la nak ley jumpa doktor.. tapi 2 normal la kan bila p spital.. yg aku asa x puas atinya pasai doktor 2.. haish!!

dah la bulan posa ni x baek la pulak kan nak mencarut.. bukan pa, haritu aku p doktor 2 cakap nanti p balik sebab konfomkan nak wat operation ke x.. so tadi p mmg aku cakap nak wat la.. doktor 2 belek2 xray then belek kaki aku yg lawa ni.. dia tekan2 picit2 segala tanya sakit ke x.. mmg sakit la kan kalau tekan jenis nak bagi mati orang.. lepas 2 sroh aku diri gerak2 kan kaki.

kaki kanan aku mmg lah keras, nak dok besila pon x reti sebab dari kecik mmg dok besimpuh ja.. dia macam nak kata aku cacat.. watehek.. aku mmg cmni la.. bongok betol.. then dia cakap sakit selama ni bukan sebab tulang tapi aku nya otot belakang betis keras.. nak triak kot aku.. aku sakit, dengar la cakap aku. aku tau la 2 kaki aku.. sakit 2 kat tulang..

then dia cuma sroh p physio x yah operate segala.. dia kata tulang 2 mmg ceket pon x kaco.. bengaplah kau doktor!

x yah cakap banyak lah, cuba ampa pkir.. kalau sakit kat pergelangan kaki ( sendi dan tulang) adakah disebabkan otot keras??

yelah aku ni bukan doktor so x pandai macam doktor.. depa lah betol!!


3 comments:

Lizzie Yasmin said...

Mungkin sebab otak? eh kenapa tiba- tiba otak plak?

miss chuwa said...

HAHA :) lawak lawak !

miss chuwa said...

haha :) lawak2 :P

:)