ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Sunday, 25 September 2011

teluk batik 18.9.2011+

assalamualaikum :)

hai hai..

seminggu skali pon da payah nak menaip la ni.. maklumla dok tempat x da line.. lgpon aku xda bb dah.. so mengharap simpati kawan2 ja kalau nak jumpa blog ni.. sob

minggu lepas aku p teluk batik.. of kos lah dengan encik zakwan kan,. n ifa dgn hubby dia.. saja ja p jalan jalan.. kan tempat aku dok la ni dekat ja dgn teluk batik.. so dah alang2 jalan 2 p la sana.. nak mandi manda mmg x la sebab da petang waktu kami sampai 2.. cuma amek gambar ja..

tapi sumpah muka aku belemoih gila.. petang dah.. bedak pon haram x lekat kat muka.. mmg muka ori ha lekat lam gambar.. huhu..

mak tgk gambar msok fb k

babai~


Saturday, 17 September 2011

tangan pemusnah

assalamualaikum :)

hai hai..

aku x tau pa masalah tangan aku ni.. suma benda kat tgn aku lingkup.. haish.. henpon aku rosak lagi.. lappy ni pon keja wat pangai ja.. kalau aku ni keja gaji ribu riban x pa la jugak.. ni suma harap kat ayah aku lagi.. nak mintak tukar lappy pon mcm kejam.. so simpan ja la dlu..

henpon aku rasanya reben dia lagi yg rosak.. nak repair makan 2 3 hari jugak dah 2 konfom kena 70++.. banyak betul la kan dwet aku.. repair nti rosak lagi.. so jadinya aku wat kesimpulan beli tepon baru td.. puas hati.. waranty 3 taun.. kalau rosak jugak yg ni x tau la..

ok nak msg dgn encik zakwan..

babai~

Friday, 16 September 2011

nora elena vs ramadhan terakhir

assalamualaikum :)

hai hai..

mesti macam pelik kan kenapa tetiba tajuk cam2.. padahal cita 2 tu lansung x da kaitan.. ye lah yg nora elena 2 romantik gila yg ramadhan terakhir 2 plak pasai keinsafan segala kan..

tapi kalau perasan la, keta dalam cita dua ni sama.. sama sebijik ok! no plat keta pon sama.. BKT6808.. hahaha

ok kalau x caya p cari utube tgk la ni..

babai~

Saturday, 3 September 2011

review aidilfitri 2011

assalamualaikum :)

hai hai.. seminggu cuti raya tiap2 hari lah kuar.. sampai kena bsing2 dgn mak aku sebab jarang lekat kat umah.. x kira siang malam.. hahaha..

nak update tulis tiap2 hari mmg xdan, cuma nak review untuk 5 hari berhari raya..




RAYA 1

aku x p beraya jauh2 pon.. sebab siang 2 gadoh gila babis dengan encik zakwan.. sob! dah petang baru jumpa.. dia mai amek p raya umah dia jumpa mak dia.. pas2 malam dok ja kat umah aku..





RAYA 2

raya kedua aku bgn tengahari.. hamek lena macam mati dah.. hahaha..raya kot dekat ja.. p umah pijah pas2 p umah syamira n umah kawan encik zakwan..aku x kenai pon.. lepas 2 balik lepak umah saja..





RAYA 3

kuar jugak.. kami p raya umah maklang encik zakwan.. kuar da lewat balik pon lewat ceket la.. x p tempat laen dah..



RAYA 4

hari 4 aku pakai jubah.. ekceli jubah 2 utk prom night ri2.. dah x jadi benda 2 aku jadikan la baju raya.. jubah ni bagi aku nampak besar lam gambar.. grr.. macam tensen ceket pon ada tapi ok la dr xda baju nak pakai kan.. hahaha.. p umah dilah n umah yadah.. naek moto ja.. encik zakwan bising2 sakit punggung.. haha! ayg ok ja pon dok blakang bang.. :P





RAYA 5

harini punya cerita.. p kenduri kawen ifa.. pkai ja baru raya petama.. kebetulan kena dengan tema ifa biru putih.. hahaha.. so kira ok la.. pas2 lepak umah fuad n gadoh2 dgn encik zakwan.. hmm.. p umah kawan encik zakwan jugak, gee wlupon gadoh2.. huhu


pergadohan 2 macam belarutan sampai la ni.. satg2 ok la kot.. padanlah masing2 mulut puaka.. hahaha..

sori kalau entry ni lambat..

babai~




titik bertindih dan (

assalamualaikum :)

sakit hati..

babai~

Thursday, 1 September 2011

aidilfitri 2011


assalamualaikum :)



aku x tau nak tulis pa.. nah amek tatap lah puas2 muka aku ni :P

babai~

:)