ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Saturday, 3 September 2011

review aidilfitri 2011

assalamualaikum :)

hai hai.. seminggu cuti raya tiap2 hari lah kuar.. sampai kena bsing2 dgn mak aku sebab jarang lekat kat umah.. x kira siang malam.. hahaha..

nak update tulis tiap2 hari mmg xdan, cuma nak review untuk 5 hari berhari raya..




RAYA 1

aku x p beraya jauh2 pon.. sebab siang 2 gadoh gila babis dengan encik zakwan.. sob! dah petang baru jumpa.. dia mai amek p raya umah dia jumpa mak dia.. pas2 malam dok ja kat umah aku..





RAYA 2

raya kedua aku bgn tengahari.. hamek lena macam mati dah.. hahaha..raya kot dekat ja.. p umah pijah pas2 p umah syamira n umah kawan encik zakwan..aku x kenai pon.. lepas 2 balik lepak umah saja..





RAYA 3

kuar jugak.. kami p raya umah maklang encik zakwan.. kuar da lewat balik pon lewat ceket la.. x p tempat laen dah..



RAYA 4

hari 4 aku pakai jubah.. ekceli jubah 2 utk prom night ri2.. dah x jadi benda 2 aku jadikan la baju raya.. jubah ni bagi aku nampak besar lam gambar.. grr.. macam tensen ceket pon ada tapi ok la dr xda baju nak pakai kan.. hahaha.. p umah dilah n umah yadah.. naek moto ja.. encik zakwan bising2 sakit punggung.. haha! ayg ok ja pon dok blakang bang.. :P





RAYA 5

harini punya cerita.. p kenduri kawen ifa.. pkai ja baru raya petama.. kebetulan kena dengan tema ifa biru putih.. hahaha.. so kira ok la.. pas2 lepak umah fuad n gadoh2 dgn encik zakwan.. hmm.. p umah kawan encik zakwan jugak, gee wlupon gadoh2.. huhu


pergadohan 2 macam belarutan sampai la ni.. satg2 ok la kot.. padanlah masing2 mulut puaka.. hahaha..

sori kalau entry ni lambat..

babai~




No comments:

:)