ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Saturday, 17 September 2011

tangan pemusnah

assalamualaikum :)

hai hai..

aku x tau pa masalah tangan aku ni.. suma benda kat tgn aku lingkup.. haish.. henpon aku rosak lagi.. lappy ni pon keja wat pangai ja.. kalau aku ni keja gaji ribu riban x pa la jugak.. ni suma harap kat ayah aku lagi.. nak mintak tukar lappy pon mcm kejam.. so simpan ja la dlu..

henpon aku rasanya reben dia lagi yg rosak.. nak repair makan 2 3 hari jugak dah 2 konfom kena 70++.. banyak betul la kan dwet aku.. repair nti rosak lagi.. so jadinya aku wat kesimpulan beli tepon baru td.. puas hati.. waranty 3 taun.. kalau rosak jugak yg ni x tau la..

ok nak msg dgn encik zakwan..

babai~

:)