ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Thursday, 27 October 2011

bigapple 1 please :)



assalamualaikum :)

tetiba nafsu makan tinggi gila.. maklumlah kan dok umah.. nak makan x payah nak pkir dwet cukup ke x sampai ujung minggu.. rasa nak melantak cakap ja.. x pon buka peti ais 2 mesti ada something nak telan.. hahaha

wat masa la ni aku teringin donut! em yummy..



tadi aku goreng donut n letak coklat atas.. bajet macam makan big apple.. tapi agak mengecewakan la bila asa x sama.. waaa.. nak jugak big apple nya donut.. huhu

ni kalau gedix cakap kat encik zakwan nak makan donut..mau kena brainwash smpai pagi esok.. dgn alasan, '' ayg 2 dah gemuk, jaga la makan sama.. ni suma nak! '' haha.. saya still comeylah awak :P


5 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hehehe..sedapnyer donut.tiap mgu saya buat.tp tak berani telan walaupun suami marah saya kata nak kurus.tak support langsung!

say to easy=) said...

jom makan donut:)

Azlan Hasan said...

nyum..nyum..

Regards,
-Strider-

zureen said...

wowwwwwwwww! sedap..
tp kalau zureen, x suka sangat makan benda ni..
manis.. hoho

pelik x? ;p

yen(toka ziizokukuto) said...

perghh terbantut selera makan,,asal terbantut???ntahhh,,heheh

:)