ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Saturday, 29 October 2011

kota kuala kedah

assalamualaikum :)

hai hai.. tadi dpt jugak aku p kota kuala kedah.. ala. mcm tempat besejarah + muzium.. xda la jauh pon dari umah aku, tapi dah banyak kali nak p ada ja sbb.. so rini puas pjuk encik zakwan ajak p jugak.. haha! dia ckp xda org tgkap gambar panas2,tapi dah kata awek keras kepala.. ada aku kesah pns x, aku nak jugak..

ekceli tadi siap2 nak p kenduri umah senior dulu, tapi encik zakwan segan sbb muka dia jd rashes bagai.. tgk pon sakit.. sbgai seorang awek yg prihatin, ok kansel lah kenduri.. p tempat 2.. sebab 2 la tgkap gmbar pkai bj kebaya.. haha!

encik zakwan ckp " x style lansung tgkap gambar kat sini pakai baju kurung".. macam gampang! grr

macam dah nak kelaut, so layankan ja gmbar2 tadi :)




org tgkap dgn payung, aku pon nak..



super ayu :)


kau boley wat muka cmni??



encik zakwan saya :)

babai~



3 comments:

dinie said...

aikkk.. tercapai jugak nohhh =P

ayne said...

haha.. 2la.. 2pon puas la nak paksa

nuruhuda_329 said...

hey dear..dtg jenguk n baca entry kamoo..nice..keep it up =)

:)