ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Thursday, 27 October 2011

mulut laser? ada aku kesah

assalamualaikum :)

hai hai.. x sangka kan dah nak abeh pon bulan 10.. lepas ni bulan 11, pas2 12 dan habeh taun ni.. woo.. cepat gilalah taun ni kan?

sedar x sedar tinggal lagi seminggu ja aku posting kat kk ayer tawar.. dulu waktu dapat rasa macam hazab gila, tapi la ni dah nak abeh.. nak x nak pon asa syok jugak keja ci2.. maklumla staff pon bukan jenih skema sangat.. kau skema, kau kawan sorg2.. hahaha.. err.. aku mmg mulut laser cket..

alhamdulilah la 14 minggu posting ci2 da reti macam2.. cuma kadang2 2 TERsilap jugak.. gelabah! haha.. jenis aku x ley aku dok wat keja org perati.. dan2 la nak silap.. boley dikatakan aku kenal hampir suma misi2 n ma kat klinik 2.. haha... bkn setakat kenal, bdk praktikal ma pon aku penah sound sebab slh tulis ubt.. bajet mcm aku pekerja tetap ci2.. hahaha

nak boh gambar malas, so baca je la eh..

babai~

p/s : entry penuh dengan hahaha!

1 comment:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hehe..ada org mmg tak leh duduk dekat2 ngan kwn mulut lazer...

:)