ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Monday, 14 November 2011

drama air mata noraini


assalamulaikum :)

harini hari buzy kalah PM.. bangun awai dan mandi awai.. sebab nk kena p GH kan.. wat bgn lambat mmg x jumpa doktor la.. laen kalau p swasta, ada dwet depa layan..


sampai dekat pkol 9, daftar segala bnda pkol 1130 baru jumpa doktor.. mmg best buang masa kat spital.. lama x lama kira dr kenyang terus lapar tahap kebulur! paham dak? jumpa doktor cina rini..
laki, ok lah.. comey cket.. ckp bla3 pas2 aku ckp aku x p buat physio dia mcm nak marah aku.. what? aku bkn keja dok saja yg suka ati nk p wat physio 2.. aku student trainee kat kk yg jauh d pedalam.. kalau aku dok umah x pa la.. p balik konfom dah ayah aku urus..

pas2 aku bgtau la kaki aku la ni mmg x dpt thn lama.. ok mcm lucah.. haha.. aku x boley nak drive jauh2.. kalau jauh cket mmg bgkak la tulang betis 2.. dan sangat sakit ok.. setakat fastum gel mmg xjd pa.. telan PCM? macam makan coklat.. haha.. doktor cina tadi bawak aku p jumpa
pakar.. sekali masok bilik pkar ada segerombolan student dok perati aku.. kiranya aku bahan experimen.. kimak! pas2 doktor 2 ckp bla3 dan aku triak.. haha.. triak yg sampai selob tau.. sampai doktor n depa suma cuak.. dia ckp pa pon aku x dgr dah.. dok layan triak..

pas2 ckp nak wat CT scan nak tgk tulang 2.. ok la.. next appoinment bulan depan pulak.. p lah kan nak tgk jadi apa pulak.. kot meraung atas lantai lak.. haha

muka cun lepas triak! ahaa.. oh lupa cakap, aku ni kaum kerabat x men jugak.. x caya tgk tangan lah wey!

babai~

No comments:

:)