ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Saturday, 12 November 2011

kenduri kahwen busana pengantin warna purple

assalamualaikum :)

aku rasa harini mmg kenduri da start. sebab kemaren jumaat mana ada org nak wat kenduri kan.. tadi pon dekat2 umah da 2 3 kenduri.. tapi aku p satu ja.. sebelah umah aku, kalu x p 2 mmg cari kena kata lah.. lepas 2 gedix gatai ikot p kenduri sebelah laki lak kat perlis.. oh ya, depa wat kenduri hari yg sama..

ada 2 3 keping gambar dan tgkap tadi.. moh tengok..

sampai2 terus tala p bilik pengantin.. tgkap gambar sedas pas2 baru reti rasa nak kedarah.. haha.. pengantin pompuan.. noor lizawati.. yg tdg itam 2 adik aku kot ada sapa2 asa x knai lagi.. haha

makanan! nasi merah+ ayam merah + masak putih daging + gulai rebung n daging + gulai nangka n ikan kering + oren + air anggur.. air xdan pulak nak tgkap.. sebab kebulur..

adat kenduri.. dapat bag.. mcam2 ada dlm 2.. gmbr itam putih sebab cahay belakang 2 over!


cermin! muka aku mcm org cacat!


pengantin makan biadap beradap.. dah pkol 2 lebey baru sampai..

tyme ondaway ke rumah pengantin laki.. encik zakwan yang snap sebab aku yg drive..

tepi umah pengantin ada rel ketapi.. ala yg baru buat 2.. yg pkai karen 2..

pelamin kat umah laki.. cantik ok! tapi aku ckp kat encik zakwan kalau tyme kami aku x nak kerusi macam 2.. kecik! haha.. belagak gila kan aku..


bilik pengantin jugak kat umah laki.. yg umah pompuan dok ada lagi dlm telefon malas nak upload!

us! p ramai2 tadi.. aku 3 beradik + encik zakwan..

babai~

No comments:

:)