ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Sunday, 6 November 2011

majlis perpisahan farmasi klinik kesihatan ayer tawar

assalamualaikum :)

hai hai.. benda dah nak basi baru kalut nak taip sini.. hoho.. buat sapa2 yg x tau last week ialah minggu terakhir aku sbgai trainee pharmacy dekat klinik kesihatan ayer tawar.. kalau x tau kat mana p search kat gugel nu.. x susah.. kalau x paham jugak dekat sitiawan.. sitiawan pon x tau? pulau pangkor tau dak..ok dekat2 sana la.. kiranya jauh dari highway..

adatlah kan bila dah nak habeh 2 wat majlis perpisahan segala.. kami pon sama la.. wat jugak.. tapi x la pasang belon2 bagai.. xdan weyh.. wat pon simple ja..

tgk, kan aku da ckp simple.. mam kfc, kek sebiji n jajan ja.. air lak bancuh oren.. aku yg bancuh.. haha! sedap x sedap pon laku lah.. pas2 bagi hadiah kat pegawai.. ekceli utk farmasi lah.. bagi jam dinding ja.. asanya 2 ja kot yg sangat sesuai nak bagi..
jom usha org yg sama2 1 bumbung dgn aku..

1. aku ifa n kak puteri.. pekerja am yg kepala macam kami jugak..
2.dari kiri, ifa,aku,kritiga,rohini,ppf kak nura,pa awie,pf mis cheryl n ppf mr.phuah
3.ifa
4.rohini + kritiga
5.aku n kak nura
1. all of us
2,3,4. aku.. haha! cucuh lilin atas kek

1,2. ppf mr phuah
3,4. pf miss cheryl ( no 4 jam yg kami bag.. cantik kan )
5. pa kak put
6. ppf kak nura


# pf - pegawai farmasi
# ppf - pembantu pegawai farmasi
# pa - pekerja am

babai~

3 comments:

Ku Azhar said...

waaa...sedapnye...kek kfc smua ada...huhu nk jgak :)

ecah said...

singgah sini :)

http://ceritekedaikopiko.blogspot.com

siti hidayah said...

Hye dear. nak doodle ke? saya tag awak untuk request doodle dari cik tempe. jom join. tengok link bawah :)

http://dayahpunyerbelog.blogspot.com/2011/11/jom-request-doodle.html

:)