ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Tuesday, 27 December 2011

aku sumpah hang jadi batu

assalamualaikum :)


aku rasa ramai yg tengok cita tentang dhia kat tv3 2.. aku pon tgk.. ye lah dok umah kan.. ada tv.. tengok je lah..

dah sebulan rasanya aku x tengok.. tapi tengok harini rasa macam.. hoi mak zikir.. ko ley p mampus.. aku macam nak tuju meja ke tv.. sakit hati gila.. wlupon dalam drama ja.. haish! x tau la kalau benda btol pon ada yg macam 2 kan..

tapi sumpah emo gila tengok.. kalau boley nak sumpah mak zikir jadi batu..

babai~

2 comments:

teratai said...

memang geram betul tengok mak zikir tu tapi kan kerana wataknyalah cerita ini jadi sedap!

zakwan said...

so anda sedar laa y anda 2 gemuk

:)