ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Monday, 5 December 2011

derma darah hospital sultanah bahiyah harini


assalamualaikum :)

baru sampai umah.. tadi pagi p spital.. da siap segala p tengok orang kat wad dan p makan.. sebab pg tadi aku kena posa.. x paham kenapa nak wat CT SCAN kat kaki kena posa.. bkn kat perut.. dah sampai kena cucuk boh otomen kat tangan.. org cucuk kat atas tangan aku kena cucuk kat pelipat siku.. sebab x da urat.. ayah aku kata sebab tembun sgt.. cis!



misi panggil nama pas2 tukar pakai baju seksi.. haha.. mak tlg buka ok.. kau boley besar2 alam mak tlg boh sependa n bra? .. dah masok dia sroh baing diam2.. tgn kena kiam.. siyes ckp asa macam something k bila mcm 2.. dah la lansung x ley gerak.. lepas 2 misi cucuk masok ubt contrast 4 jenis kalau x salah.. bapak sakit.. dah 2 badan jadi panas2.. kebas2 pas2 rasa sejuk2.. seram..huhu..

dalam 15 mnt da siap.. tgu ayh aku mai, pas2 p derma darah lak.. aku x ley sbb HB rendah n dlm drh still ada ubt.. ayah aku saja wat.. katanya smpai pkol 5 nanti kat lobi HOSPITAL SULTANAH BAHIYAH..

aku nak mengemas satg nak balik taiping dah..

babai~

No comments:

:)