ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Saturday, 3 December 2011

night safari zoo taiping

assalamualaikum :)

hai hai.. dah seminggu aku jadi staff hospital taiping.. em setakat la ni ok lagi la keadaan 2.. lepas ni maybe ada yang makan maki aku lah.. huhu.. berbalik pada tajuk, malam semalam sebelum aku balik umah kami p zoo taiping.. lebey kurang 15 minit kot dr spital taiping.. aku pon x pasti lah.. sebab nya bukan aku yg drive kan.. haha

kaunter buka 8 malam.. x tau la sampai pkol berapa.. sebab aku bukan tunggu sampai tutup.. tiket masuk dewasa sorang RM 16, kanak-kanak RM12 2 pon kalau x salah.. kalau ic org taiping ada 10% diskaun.. malam 2 dapat dengar bunyi singa mengaum depan2.. hamek kau sora kuat gila.. tapi aku x snap pon sbb ba3 dah kelip2.. ada beberapa gambar ja sebelum bateri kamera habeh..

persembahkan ------->



suka gila ok tgk gambar ni sebab nampak aku lawa.. haha






aauummm!!


sebelum balik dapat kiss dari lembu.. hahaha

babai~

2 comments:

Cik Lia Lomi said...

wah, tak pernah pegi zoo taiping lagi..

anismelon said...

wah..anis dah 22taun dok perak..tp night safari pon xpna pg.weee..

org tepen je dpt dis..org len pon nak gak.weee

:)