ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Thursday, 29 December 2011

sakit gigi waa

assalamualaikum :)




aku rasa dah dekat sebulan aku dok ngadu dekat encik zakwan gigi aku sakit n selalu bila makan ja gusi aku akan bedarah.. tapi dah jenis takot doktor gigi, aku buat2 x sakit dan makan dengan seronok sekali.. kalau x xda la badan naek dasat macam ni kan..

aku bukan la penakut tapi doktor gg 2 mengerunkan.. aku dah penah cabut sekali ri2,oii sakit gila.. asa nak tampar doktor 2.. lgpon jarum 2 kan besar.. huhu.. tapi rini aku asa aku nk kena jugak p klinik.. sebab aku minum air sejuk pon dah bedarah penuh mulut.. kalau aku makan satg, ley pengsan pulak x cukup darah.. hahaha..

babai~

2 comments:

ainol akasyah said...

ouh sakit gigi memang teruk skali kan..tp kalau nak cepat baik letak garam pheeewww memang menangis tak tahan la

hanis said...

haha.... same as me... takot jumpe doktor gigi.... huhuhu......

:)