ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Thursday, 29 December 2011

si wira


assalamualaikum :)


tadi petang kuar nk p klinik gigi.. tapi dah sampai, aku kansel.. esok ja la.. sebab aku takot.. dengan ketaq nk tekencing suma cukup.. huhu.. tapi dah alang alang kuar x kan nak balik pulak.. dengan rela hati mak aku ajak p kedai keta kat jalan putra.. nk pebetoi pa yg patot kt si wira aku 2.. oh ya, la ni dah jadi yg aku walupon kat geran still nama mak aku.. sebab mak aku dah x memandu.. dia pakai drebar.. haha

so tadi dengan berkat aku belajar akaun waktu sekolah dulu, aku berjaya laburkan rm 300 kat kedai keta 2.. aku x paksa mak aku yg ajak p k.. haha.. tadi p pasang balik kening, boh tinted cket, tukar wiper depan belakang, pasang lambang proton yg dah lama tekuar 2..


keadaan keta waktu sampai kedai

keta rongak
hasilnya.. xda la gelap tapi x cerah sgt.. mak ckp sroh boh yg ptg panas
wiper n lambang depan 2

dah siap

cina 2 cuma pesan jangan buka tingkap utk 3 hari.. aku pon ok la.. dalam dok bayar 2, aku mnx gel boh dlm keta 1.. mnx free pulak 2.. dia pon bagi sebab x larat layan dah aku cakap.. ok la 2.. dari aku sua student kad mnx 10% diskaun kan.. haha

esok nak kuar lagi.. nak cek taya lak.. tadi x dan dah petang..

babai~

No comments:

:)