ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Monday, 26 December 2011

taman ular ,perlis

assalamualaikum :)

buka cita rini :) silalah berasa jeles ok ..

gambar kena cover sebab encik zakwan tgkap dengan rupa aku yg huduh! sdey..

hari sabtu lepas kuar p jalan2.. ye lah la ni bukan selalu dah nak ley kuar.. dia dok kelantan.. masok poli kat sana.. jadinya aku cuti 10 hari pon melengak ja kat umah.. tengok esok x pon lusa nak kuar sat p basoh keta n pebetoi apa2 yg patot.. nak balik taiping dengan ketya.. x nak naek bas dah.. belagak!

kami p taman ular perlis.. saja mengatai p jalan2.. sekali sampai hamek kau, orang ramai gila sebab ada pertandingan kucing comel.. gebu2 kot kucing kat ci2 tapi suma macam kena sedative ja.. x bangun pon.. aku tarik ekor pon wat x tau kan.. jadinya aku putuskan xda kucing yg menang.. haha..

kat taman ular ular 2 bukan ada ular ja..ada beruk, boya n burung unta.. tapi busuk kot.. dah nama pon taman ular kan.. cena nak wangi.. bukan nya p taman bunga nak wangi wangi.. huhu.. lepas 2 p city plaza n terus balik sebab mak aku dah tepon.. katanya dah lewat..

ada ceket gambar dan tgkap. nah tatap puas2..


parking atas.. angin kuat gila mjur aku x terbang.. haha

see.. karnival kucing comel perlis..

alo comey2.. sini la..

candid yg bruk.. :(


walupon dalam pagar aku tetap cuak..

nampak aku pelik? abaikan.. huhu..

babai~


No comments:

:)