ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Tuesday, 27 December 2011

telefon bimbit dan kehidupan

assalamualaikum :)

aku tengah sedih.. rasa macam nk hantuk pala kat dinding.. masok kali ni dah bapa juta kali dah henpon aku rosak.. agak haram bila speaker mati terus.. x ley kol lansung.. setakat x ley slide trun 2 aku maapkan lagi.. bila x ley kol aku asa mcm smething dah.. baru lagi aku repair ni dah lingkup.. aku x tau salah aku ka slh kedai repair ka x pon salah tepon 2 sendiri.. huhu.. xpon aku rasa tepon 2 majuk sebab aku nak tukar.. la ni dah la tengah x da dwet.. haish!!

henpon guna la ni..


w995

aku beli sendiri tau.. pakai dwet pt.. dah setaun lebih dah guna.. sayang kot.. kamera besar, ada 3g, walkman pon sedap, wifi lagi.. waktu beli dulu rega 9ratus.. la ni x tau pulak.. yg aku asa dia majuk sangat 2 sebab aku cakap nk pakai smartphone pulak.. huhu


HTC SENSATION XL

\

SAMSUNG GALAXY NOTE

insyaallah kalau ada rezeki lebih nak tukar pkai salah 1 yg kat atas 2.. harap habeh blajar terus dapat keja la.. ley cepat2 tukar.. *orang keja pkir nak bg dwet kat mak ayah aku sibuk nak tukar henpon*

so wat masa la, dah sony 2 rosak.. pakai ja apa yg ada.. samsung jugak.. tapi xda la touch screen bagai.. yg normal2 saja..


boley kol msg n kunci jam.. 2 dah kira ok..

sesapa yg sangat baek boley la bank in kat aku 2k.. nti aku bg no akaun

babai~

2 comments:

Si Gadis Semasa said...

alahaii . siannye . fon sy pun tgh merajuk skunk ni . huk2 . ehh , taste kita sama lah . Samsung and HTC :)

miss inna said...

dulu pn inna pakai nfon slide, lepas tu slide dia rosak..tak bpleh nak up down nnt skrin jd blur...hehe!

:)