ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Friday, 27 January 2012

kurus means kecik


assalamualaikum :)

sejak masuk taun baru ni aku banyak berubah.. yang paling ketara badan la.. urgh.. macam dengan gergasi bejalan jalan lagi.. tapi macam aku kesah sangat kan.. hahaha

ya ya, aku x kesah tapi mak aku n encik zakwan potpet.. haish.. semalam on9 dgn dia pon bejuta kali tekan kan pekataan kurus.. siap bold bold bagai.. dia cakap muka jaga lebih, yg badan x reti nak jaga.. erkk.. T______________T


x ketara pon kan.. tolong la angguk.. tolong lah..

waaaa.. -____________-''

babai~

Wednesday, 25 January 2012

roti ikan

assalamualaikum :)




kenai ni apa? ni roti ikan aku panggil.. x tau la kalau ada nama laen kan.. adik aku cakap biskut ikan cap ping pong.. sedap ooo.. hahaha

Tuesday, 24 January 2012

kellie's castle batu gajah perak

assalamualaikum :)

aku kat umah cuti raya cina.. ri2 sebelum balik umah kami p kellie castle.. tau x? kalau x tau p google.. aku malas nk mencari.. tempat 2 dekat batu gajah.. senang ja nk p.. walupon hakikat nya kami amek masa lama jugak nak sampai.. hahaha.. xda apa sangat pon kat ci2.. tempat tangkap2 gambar ja pon.. kalau jenis pkai DSLR sedap la p begambar.. huhu

aku p dengan ifa n encik zakwan.. encik zakwan dari kelantan turun kat perak.. aku p amek, sarapan pas2 p cari tempat 2.. panas gila kot.. aku rasa sebab 2 aku demam.. tetiba~.. bawah ni penuh dengan gambar.. x nak tgk boley tekan X..



gambar ni patotnya sopan.. tapi aku dgn encik zakwan x tahan tengok muka masing2.. 2 yg jadi cm2.. hahaha..

tolong cakap aku kurus.. tolong la..

oopp.. hahaha..

:).. frame la konon konon kan.. hahaha

yang ni pokok beruang.. katanya nampak macam ada beruang dok pelok kat pokok 2.. aku x nmpk macam 2 pon.. tapi nampak la kata ada muka beruang kat ci2.. oh ya, gambar 2 sangat jahat.. sebab lansung x cover aku nmpak aku besar.. grr

see.. panas gila kan.. ni dok sat kat tempat teduh.. sebab 2 muka macam pelik.. mata da silau2 dah tyme 2..

kami sweet :)

aku yg kurus :P

encik zakwan tengok awek laen.. mmg nak mampos kan dia ni.. grr

aku dgn ifa selaku photografer hari 2..

kalau nk tau cena tempat 2 nanti p la sendiri.. tiket masok 4 ringgit.. better p petang la baru syok tgkap gambar..

babai~

Thursday, 12 January 2012

Iklan Kaki Palsu

Assalamualaikum...
sya nk tya kamu semua y membaca blog nie..hampa sume penah tgok x iklan nie??

hampa taw apa kisah yg d'sebalik iklan nie??meh cinie ak nk kecek kat demo sume...hahahaha
iklan nie diadaptasikan dari kisah hidup sebenar..pak cik yang berkaki cacat 2 melambangkan diri pencipta iklan nie...pakcik 2 memberi motivasi yang mendalam kepada kita sume..tp kita x pham kerana kita xtaw cerita di sebalik iklan nie..dgaq y dya kta "jalan hendaklah ke hadapan,bukan kebelakang"mmg bty laa..pencipta iklan nie sebenarnya cacat kaki kanan yang menggunakan kaki palsu untuk berjalan..sama kan seperti pak cik 2...klu nk kenal pencipta iklan nie..http://www.facebook.com/abangrajaFANPAGE..korang klik laa..korang akan kenal pencipta iklan nie..


Tuesday, 10 January 2012

tujuh tujuh tujuh


assalamualaikum :)




777.. hoih lama 2 tau.. ingt senang ke sampai banyak 2..

haha.. ily encik zakwan :)

babai~

Saturday, 7 January 2012

sekolah menengah teknik langkawi

assalamualaikum :)

1st entry ni untuk tahun baru.. seminggu dah x menaip.. oh ya aku kat umah.. aku kan suka balik.. tambah la ni dok kat taiping ja, lagi lah selalu aku balik.. ok sebenarnya aku balik sebab sok ada appointment dgn doktor.. kalau x jangan dok harap seminggu sekali nk balik.. nak cari kena hingaq dgn mak aku la..

tapi aku tengah sedih.. esok lepas jumpa doktor mak aku nk p langkawi.. adik aku daftar masok skolah teknik hari isnin tapi aku x ley ikot sebab isnin kena keja.. sob! :(.. tadi dah p beli segala barang2 dia.. suma baru kot.. jeless 2.. huhu.. sebagai balasan malam ni aku request nk makan macam2.. haha..

p/s : aku mmg jenis orang x ley lebih dari aku..

babai~

:)