ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Tuesday, 24 January 2012

kellie's castle batu gajah perak

assalamualaikum :)

aku kat umah cuti raya cina.. ri2 sebelum balik umah kami p kellie castle.. tau x? kalau x tau p google.. aku malas nk mencari.. tempat 2 dekat batu gajah.. senang ja nk p.. walupon hakikat nya kami amek masa lama jugak nak sampai.. hahaha.. xda apa sangat pon kat ci2.. tempat tangkap2 gambar ja pon.. kalau jenis pkai DSLR sedap la p begambar.. huhu

aku p dengan ifa n encik zakwan.. encik zakwan dari kelantan turun kat perak.. aku p amek, sarapan pas2 p cari tempat 2.. panas gila kot.. aku rasa sebab 2 aku demam.. tetiba~.. bawah ni penuh dengan gambar.. x nak tgk boley tekan X..



gambar ni patotnya sopan.. tapi aku dgn encik zakwan x tahan tengok muka masing2.. 2 yg jadi cm2.. hahaha..

tolong cakap aku kurus.. tolong la..

oopp.. hahaha..

:).. frame la konon konon kan.. hahaha

yang ni pokok beruang.. katanya nampak macam ada beruang dok pelok kat pokok 2.. aku x nmpk macam 2 pon.. tapi nampak la kata ada muka beruang kat ci2.. oh ya, gambar 2 sangat jahat.. sebab lansung x cover aku nmpak aku besar.. grr

see.. panas gila kan.. ni dok sat kat tempat teduh.. sebab 2 muka macam pelik.. mata da silau2 dah tyme 2..

kami sweet :)

aku yg kurus :P

encik zakwan tengok awek laen.. mmg nak mampos kan dia ni.. grr

aku dgn ifa selaku photografer hari 2..

kalau nk tau cena tempat 2 nanti p la sendiri.. tiket masok 4 ringgit.. better p petang la baru syok tgkap gambar..

babai~

No comments:

:)