ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Saturday, 7 January 2012

sekolah menengah teknik langkawi

assalamualaikum :)

1st entry ni untuk tahun baru.. seminggu dah x menaip.. oh ya aku kat umah.. aku kan suka balik.. tambah la ni dok kat taiping ja, lagi lah selalu aku balik.. ok sebenarnya aku balik sebab sok ada appointment dgn doktor.. kalau x jangan dok harap seminggu sekali nk balik.. nak cari kena hingaq dgn mak aku la..

tapi aku tengah sedih.. esok lepas jumpa doktor mak aku nk p langkawi.. adik aku daftar masok skolah teknik hari isnin tapi aku x ley ikot sebab isnin kena keja.. sob! :(.. tadi dah p beli segala barang2 dia.. suma baru kot.. jeless 2.. huhu.. sebagai balasan malam ni aku request nk makan macam2.. haha..

p/s : aku mmg jenis orang x ley lebih dari aku..

babai~

No comments:

:)