ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Friday, 15 June 2012

keja part time bulan posa

assalamualaikum :)


kat umah dlm selimut,esok bgn tengahari. best ok. tadi last class untuk 3 tahun diploma. rasa xtau ckp. mcm hepi jugak tp x hepi sgt. sbb lpas ni pn insyaallah jadi student balik.


ujung bulan mmg konfom habeh. final 2 hari plus nk uruskan apa yg ptot. then, habeh! hoyeh


jd sementara nak tunggu tera nk masuk untuk dgree,ingt nak keja sat. lebih kurang dalam dua bulan. bukan pa,nti lnsung xda dwet poket,mati kering dlm rumah x boley p mana. dalam pala ni dk ingt nk p keja kot klinik2 kat2 umah ja la.


ada ka klinik nk pkai org keja 2 bulan saja? ish.


babai~


Published with Blogger-droid v2.0.4

Friday, 1 June 2012

jun dah wey

assalamualaikum :)

 dah masuk bulan jun.. da 5 bulan lepas untuk tahun 2012.. tapi aku rasa x dak pa perubahan pon kat diri aku. macam org laen, malam 31 disember taun lepas wat azam tapi lepas 5 bulan xdak pon yg tercapai.. cumanya nak pkai smart phone 2 ja la.. tapi bukan macam yg di idamkan.. pakai samsung galaxy Y saja.. 2 pon org bagi..

 tentang nak kuruskan badan, aku rasa lagi naek adala.. aku pon x paham dengan badan aku ni.. nk kata makan makin banyak, aku makan macam sebelum ni ja.. x exercise, mmg dari dulu pon x penah nak exercise.. jadi aku asa saja gedix nak gemuk.. agak2 abeh gedix 2 kuruih balik la kot..

 ok x da banyak pon nak cakap .. saja ja nk up entry seketoi..

 babai~

:)