ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Wednesday, 11 July 2012

aku rindu hang :(

assalamualaikum :)

bila dekat nak kelai tiap2 masa. tapi bila jauh rendu sangat. encik zakwan dah balik kelantan. hari sabtu ri2 aku yang hantar p shahab perdana. otw 2 gadoh. tapi bila da sampai shahab memang sedih gila. wuwuwu. salam dengan dia, dia pesan jaga diri baek2. wey, hang nak p kelantan kot bukan nak p beperang. tapi x cakap mcm 2 la satg tacing pulak kan. haha. dah naek bas pon pesan macam2 lagi. wat kata x mesej ka kol dah kan lepas 2. hahaha




ok cukup. tapi siyesly rendu dah. rasa dia jauh gila kot. aku kan dok umah ja la ni. jadi sangat x best. dok besa bila ada kat umah keja nak kuar saja. ni tiap2 hari bgn whatapps saja. dah x da msg ajak kuar pon. waaa.. abang balik la. 2 la dulu dah kata, x payah sambung. nak jugak sambung. dah la jauh. la ni x pasai jadi sedih T__T

p/s: gambar 1 dekat muzium sultan azlan shah. 

ending x dak. habeh idea dah.

babai~


No comments:

:)