ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Wednesday, 29 August 2012

hye nutrition bye pharmacy

Assalamualaikum


Laptop aku kat kedai. Kipas xjalan. Siap duit satg p amek. Cdgnya nak laptop baru. Tp aku dah guna banyak sgt dah duit ayh aku,jadinya sabar sat .


September aku sambung degree. Masuk msu wat nutrition. X mampu nak sambung pharmacy. Tp xpa la. Dok dlm medic lg. Xlari pn p enginer. Ok la kan.


Sebenarnya aku dok konpius jugak hari tu nak pilih biotech ka nutrition. Bg aku dua2 sama ja,beza cket orang dgn tumbuhan. Biotech dkt kedah tp nutrition dkt shah alam. Dalam dok pikir 2 teringat,dulu waktu dok jawab SPM cita2 nak jadi doktor. Jadi terus pilih nutrition. Sekurangnya lepas ni still dalam hospital dan gaji macam doktor.


Babai  ~


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

:)