ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Monday, 6 August 2012

tudung bawal ton ton makton

assalamualaikum ;)


cepat gila posa kali ni. dah lebih stgah bulan pn. tapi blog aku haram nak ada entry baru. aku dk ingat nak taip blog nak boh la gambar tp malas nya. huhuhu


la ni kalau p kot belah pekan rabu ramai org jual mcm2. aku p ri2 dgn mak ayh. dgn harapan nak beli tudung banyak2 kot la murah kan. betuah. bek p bli kat city plaza. tdg bwl kosong aku bli kat cty plaza cuma Rm6 selai. murah gila. tp mlm 2 selai Rm10 lnsg x kurang. tdg segi4 bodo mcm 2 pn mahal gla. tapi beli jugak la selai. dah kaler 2 xdak lg.


lepas 2 ri2 kuar dgn encik zakwan dok angan2 la nak bawal sulam yg mahal 2. p dpn tesco stargate. kak 2 ckp selai Rm30. murah la kn dah sebab nak byr dari poket encik zakwan. tapi,kaler yg bkenan xdak pulak. sedih. terus merajuk ckp,raya ni xpyh pakai tdg,dok ja umah.


tipu la kan dok umah. tunggu la dkt2 nak raya p cr len. tdg siap pn jd la. jnj masuk dgn bju.

eh,lg 20menet nak buka. selamat berbuka. ;)


babai~


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

:)