ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Monday, 29 October 2012

aidiladha 2012

assalamualaikum :)

setelah sekian lama x menaip kat sini. haritu merajuk, sekarang x lagi. ewah! haha.

alhamdulilah, tahun ni tahun keempat sambut aidiladha dengan encik zakwan. walaupon ada benda x diingini berlaku, tapi semua dah setel. raya pertama p umah dia petang dah. tu pon mak dia dah rendu, aku rasa kalau x memang malam la dia sampai umah aku. bukan boleh kira kan dia 2. dia kena sound dengan mak dia pasai buat perangai. padan muka. terima kasih makcik :D. nampak x betapa mak dia sayang dekat bakal menantu dia. heeee

raya kedua bangun x dak karan, good. lewat siap kena marah. padan muka. dok umah encik zakwan sampai malam. eh menantu tersayang haruslah duduk lama2. jumpa sedara dia suma. walaupon bukan first time, tapi aku pemalu. kahkahkah.

part paling best bila mak encik zakwan kenalkan aku dekat semua tetamu. wahhh. rasa diri disayangi sangat! so encik zakwan, sila behave dan jangan cuba2 nak buat lagi. ok.

aidiladha 2012

aidiladha 2011
aidiladha 2010

aidiladha 2009

saya harap sampai bila2 kita akan macam ni :)

babai~

No comments:

:)