ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Wednesday, 21 November 2012

happy birthday noraini


Assalamualaikum J

Lama nya x update kan. Busy lah sampai x sempat nak jenguk. Ni pon update laju2 sebab line harini macam gamp!

1.       Aku dah 21 tahun. Thanks untuk semua yang wish untuk aku.  Alhamdulillah. Masih diberi peluang untuk hidup di atas muka bumi Allah. X sambut dengan sesiapa. Hari birthday 2 ondaway balik shah alam. Encik zakwan super kejam tahun ni. Aku tunggu sampai 1230 haram x wish. Sampai dah tahap teriak maki hamun. Rupanya dia nak jadi orang last ucap. So sweet sayangs J

2.       Aku dah letgo Samsung galaxy y aku and guna bb sekarang. Bbm dengan encik zakwan. Ewah J

3.       Berat badan aku naik lagi. Turun mendadak tyme frust hari2. Sekarang dah happy naik dengan jayanya. Tahniah untuk diri sendiri.

4.       Aku dah x boleh dok diam2. Kepala hotak jahat nak piker pasai yang haritu. Im a girl okay! Mestilah terasa dengan semua benda. Tapi insyaAllah belajar melupakan.

5.       Aku sangat aktif twitter. @ayneAzhari. Follow lah wey

6.       Aku mintak maaf kalau ada terasa dengan makian aku

Babai~

No comments:

:)