ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Monday, 1 July 2013

hari hari terakhir

assalamualaikum :)
bersiaran dari brunsfield. mungkin juga kali terakhir bersiaran dari sini.

sebenarnya tengah buat lab report, sambil layan lagu. tetiba macam sedih pikir. malam ni last kot tido sini. hmm. sedih, sapa x sedih. keluar dari rumah, masuk msu. stay sini. dah lebih kurang 10 bulan. 3julai genap 10 bulan stay sini.

tapi mungkin aku x sesuai kot, orang kampung masuk pekan. susah nak adapt diri. kita x payah tunjuk salah dekat orang, sila tunjuk salah kat diri sendiri. ok, blame your self Noraini. padan muka padan muka :'(

jadi, aku amek keputusan belah dari sini, cari tempat lain. sedih sebab lepas ni x boleh lepak sesama dengan kak efa. dia manusia yang stay sesama dari aku masuk dan sampai esok. aaa sedihh. dia jugak yang tolong ubah2 barang semua. and yes, dia pon keluar dari sini tapi stay kat tempat lain. sebab mengukuhkan lagi aku nak belah. nak ja aku cerita masalah sebenar, tapi nanti ada yang stalk sakit hati. so biar. kita keluar, habis!

kalau sesiapa adik adik nak masuk msu, boleh ja cari masuk sini, brunsfield apartment. dekat dan selamat kot. cumanya berdoa semoga ditempatkan dengan MANUSIA.

cukuplah *lap air mata.

babai

No comments:

:)