ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Sunday, 29 December 2013

2013 in mind :)

assalamualaikum :)

fuh fuh. hello readers, macam lah ramai reader aku. haha. minggu terakhir 2013. cepatnya masa berlalu. pejam celik dah habeh lagi setaun. so, kesimpulan 2013 dari wishlist,

2013 wishlist
2013 wishlist. ada 8 saja. dapat 5 dan lagi 3 bawak ke tahun depan. what to do kan. manusia nama nya hanya yg mampu la. huhu

1. new laptop . tadaaa. ASUS A45V. i love you baby :*


2. ipad mini. beli dengan duit sendiri. yang beli dengan duit mak pak x payah nak 'eleh ipad mini saja' kat aku. 




3. external hard disk. gambar x da pulak.


4.  handbag mng. ini macam kehendak jadi x dapat. tsk 


5. pandora. student kot inspired pon mahal nak mampus dah. nak beli yg ori tu macam huah kaya nya aini. but still pandora kan. 




6. a step closer. sabar sat lah. calon dah ada tunggu lah masa akan datang insyaAllah. dan Alhamdullilah tahun ke 4 dengan encik zakwan :).


its 4. woohooo



7. lost 10 kg. yeay. !!
ni 78kg T_T . sept 2012 dan januari 2013 pon rupa macam ni

november 2013

disember 2013 

8. lost 20kg. still in progress.

kesimpulannya, 2013 is ohsem!! dan wishlist 2014 akan muncul.

babai~






No comments:

:)