ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Sunday, 23 November 2014

one step closer :D

assalamualaikum :)

alhamdulillah, 7 november haritu aku dah selamat menjadi tunangan Encik Zakwan. haha. lawak macam x caya pon ada jugak.

kalau sapa yang penah baca blog dari awal memang jenuh menghadap entry entry pergaduhan aku dgn encik zakwan, tup tup dah tunang. insyaallah nak kahwin jadi laki bini dan hidup bahagia menuju ke syurga. doakan lah yang baik baik

nah layan la sedikit gambar.






p/s : tunang secara kecilan. bajet tunggu next entry.

babai ~

2 comments:

Diana Rashid said...

Amboi..Update sebab saja2 nak tayang tunang je nih...ni tunggu beranak nanti kot baru nak update blog balik kan??hahahah

Cik Iman said...

waaa tahniah :D

:)